Bark B-230C - Туристичний човен, випущений із стійкого армованого ПВХ зеленого кольору щільністю 800 гр/м2. Застосування при поклейці двох незалежних сторін забезпечує здатність перебувати на ходу при раптовому пробиванні відсіку або поломки клапана надувного човна. Розмір борту, який становить 34 см, забезпечує вантажопідйомність в 210 кг, сприяючи перевезенню малогабаритних вантажів і використання навісного човнового двигуна потужністю не перевищує 2,5 л/с максимальною вагою до 12 кг. Судно має внутрішню ширину 90 см і довжину 196 см (показники кокпіту), а також оснащено двома фіксованими сидіннями, що дозволяють розмістити на борту не більше 2 пасажирів для комфортного переміщення. Особливості передньої сторони дають можливість зробити більше внутрішню частину для переміщення затребуваних допоміжних снастей. Закріплення на підлогу сланієвого настилу робить поверхню більш жорсткою для забезпечення максимальної стійкості в прямому положенні. Сумарна вага 18 кг і малі розміри дозволяють перевозити надувний човен в автомобілі або переносити удвох пішим ходом.
Основні особливості:
На бортах не розміщено привальний брус для запобігання механічним пошкодженням матеріалу судна, зумовлюючи опціональну установку під час експлуатації човна в режимі постійного зіткнення з об'єктами.
Стандартна комплектація не передбачає навісний транець з додатковим кріпленням, який може бути змонтований у торцевій частині для застосування підвісного човнового двигуна як основна рушійна сила.
На човні розміщені два фіксованих сидіння, що передбачають комфортне розміщення пасажирів, а також можливість прикріплення м'яких сидінь та сумок для зберігання незамінного приладдя.
Впровадження спеціальних поворотних коченят, весел максимальної довжиною 140 мм і лопаті спеціальної форми дозволяють переміщатися з хорошою ефективністю, досягаючи оптимальної швидкості ходу при невеликих зусиллях.
Для забезпечення простоти перенесення, задня і передня частина надувного човна обладнані ергономічними рукоятками, які виконують функції буксирувального кільця і кріплення при встановленні навісного транця.
Слоні з фанери, які входять у фірмовий набір, мають особливу стійкість до впливу води і спроектовані для забезпечення підвищеної стійкості рибалки в прямому положенні.
З обох боків гребного човна розміщений леєр, який кріпиться за допомогою спеціальних кріплень, що представляє плетений трос для необхідності хвата при раптовому падінні у водойму.
Сфера застосування:
ПВХ човен Bark B-230C часто купується рибалками та любителями відпочинку на річках та озерах. Прийнятні габарити та споряджена маса, сприяють безпроблемному транспортуванню до водоймища, і динамічному маневрування по поверхні води з використанням як встановлених весел, так і підвісного двигуна для човна.