Умови обміну та повернення в Volnorez.in.ua

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право повернути або обміняти куплений товар протягом 14 днів без урахування дня покупки.

Правила повернення товарів належної якості

Товар належної якості – це товар без дефектів, з цілісної упаковкою, який з певних причин не підійшов Вам. Повернення або обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався, збережено його товарний вид і споживчі властивості. У разі, якщо товар належної якості піддавався механічним впливам, обмін або повернення не здійснюється.

Порядок повернення або обміну товару належної якості

Згідно з ч. 1 ст. 9 Закону товар підлягає поверненню тільки якщо:

  • Він не був у використанні, не має слідів експлуатації (сколи, потертості, бруду, порізів тощо) і не втратив споживчих властивостей.
  • Не було пошкоджено пломби (заводське маркування) або ярлики.
  • Покупець зберіг чек або інший розрахунковий документ, виданий для придбання товару.

Якщо всі пункти дотримані, ви можете надіслати нам товар службою доставки Нова Пошта на відділення з якого був отриманний товар, або за попередньою домовленостю повернути його за адресою м.Дніпро вулиця Караваєва 11. Оплата послуг доставки товарів, що обмінюються та повертаються, здійснюється Продавцем.

Після отримання та огляду товару протягом 7 днів буде прийнято рішення:

  1. Повернення коштів, заявлених у чеку або іншому розрахунковому документі, виданому при купівлі товару. Повернення коштів відбувається способом яким було оплачено замовлення.
  2. Повернення товару, якщо якийсь із вищеописаних пунктів не виконаний. У цьому випадку зворотне пересилання товару здійснюється за рахунок Покупця.

Обмін

Покупець має право обміняти товар на аналогічний (іншого розміру, кольору).

Якщо Продавець не має аналогічного товару, покупець може:

  • Зачекати та отримати аналогічний товар у день його надходження на склад.
  • Оформити повернення.

Для повернення або обміну товару необхідно:

  1. Звязатися з менеджером інтернет-магазину та повідомити його про повернення(обмін) товару.
  2. Отримати реквізити для оформлення відправки службою доставки.
  3. Оформити доставку товару Новою поштою за рахунок продавця. Зверніть увагу, що зворотне пересилання товару здійснюється за рахунок Покупця. Витрачені на пересилання гроші інтернет-магазин не повертає.
  4. Повідомити менеджеру номер декларації.
  5. Дочекатись рішення про повернення коштів або обмін, після огляду товару.
  6. Отримати кошти чи обмін товару. Здійснюється у день повернення (огляду) товару, а якщо це неможливо, то протягом 7 наступних днів.

Товари неналежної якості

Серед товарів на нашому сайті, товаром неналежної якості вважається неякісний товар з будь-якими дефектами.

Порядок повернення та обміну товарів неналежної якості

У разі отримання клієнтом товару неналежної якості, він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні в наш магазин, за допомогою сайту або пошти. У зверненні необхідно описати причину обміну / повернення, прикріпивши до повідомлення детальні фото дефектів в належній якості.

Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей. У разі обміну товару неналежної якості, доставка здійснюється за рахунок магазину boat.ua

Товари, які не підлягають поверненню

Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» - не підлягає обміну натільна білизна. 

ВАЖЛИВО!

Якщо пошкодження товару сталося з вини служби доставки, але ви забрали товар із відділення, то ми не зможемо його повернути чи обміняти.

Обов'язково перевіряйте цілісність упаковки, товару та комплектацію у відділенні служби доставки. Якщо упаковка товару або сам товар пошкоджені, ви помітите це під час перевірки. Якщо у вашій посилці не вистачає комплектуючих чи товарів, ви помітите це. Якщо щось із цього сталося, не забирайте посилку!

Чому?

Ми перевіряємо кожну посилку на цілісність та комплектацію перед відправкою, а потім страхується на випадок втрати, пошкодження чи крадіжки. Якщо ви забираєте посилку з відділення, то ви підтверджуєте, що служба доставки доставила ваше замовлення в повному обсязі та без пошкоджень.

Якщо з посилкою нічого не сталося, це чудово. Але у протилежному випадку — ми не зможемо повернути чи обміняти товар.

Що робити?

  1. Обов'язково перевірте цілісність та комплектацію замовлення. Ви маєте на це право! Якщо співробітник служби доставки говорить протилежне, то він не має рації. Вимагайте перевірити посилку.
  2. Якщо ви виявили пошкодження упаковки, товару або відсутність комплектуючих, відмовтеся від отримання посилки.
  3. Одразу ж із відділення зателефонуйте нам. Розібравшись у ситуації, ми вживемо заходів. Далі ми вирішуватимемо проблему вже зі службою доставки, а вам надішлемо товар заново.

Якщо ви не оглянули посилку або забрали її, помітивши пошкодження, то товар не підлягає обміну або поверненню.